il Capitano
Klant
il Capitano
jaar
2020
CRYPTOTAG richt zich op de internationale markt van crytocurrency investeerders. Het bedrijf biedt een veilige manier van herstelcodes opslaan. Het is een marktleider met een hechte gemeenschap.
Met het team van CRYPTOTAG is er gekeken naar doelgroepsegmentering en hoe verschillende stukken wekelijks terugkerende content ervoor konden zorgen dat de Twitter gemeenschap hechter werd. Door o.a. informatieve content te publiceren over het opslaan van crypto en de gevaren van hackers heeft het Twitter account er in een paar maanden enkele duizenden volgers bij gekregen.
Ook is er in deze periode gebruik gemaakt van influencer marketing. Door giveaways op te zetten met gerespecteerde namen binnen de cryptocommunity kreeg het merk veel aanzien. CRYPTOTAG profileert zich als premium merk en gedraagt zich zo ook online.
Door de kwalitatieve content, tone of voice en het goede contact met de gemeenschap te combineren is het merk inmiddels niet meer weg te denken uit de sector.
Rol
Brand strategist
Graphic Design
“We werken al jaren samen met Strada en dit project was het meest uitgebreide dat we ooit hebben gedaan. Er zaten zoveel elementen in: brand design, video, copy, online, print. Het team was geweldig en ging elke uitdaging met energie, enthousiasme en creativiteit aan.”
Philip Gamzu, CEO
4 content series
Op Twitter, Instagram en Facebook
+1800 volgers op Twitter
Door consistent en kwalitatief posten
6 maanden
Van eerste ontmoeting tot lancering
< Vorige project
Volgend project >